  • 11. Data: 2008-09-01 07:19:53
    Temat: Re: parkujący sąsiad pod oknem-problem
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    witek pisze:
    > Dobre

    no nie mów, że tego nie znałeś.

    http://pl.wikiquote.org/wiki/Dzie%C5%84_%C5%9Bwira

    andy_nek

  • 12. Data: 2008-09-01 08:34:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Kłos wrote:
    > witek pisze:
    >> Dobre
    >
    > no nie mów, że tego nie znałeś.
    >
    > http://pl.wikiquote.org/wiki/Dzie%C5%84_%C5%9Bwira

    oglądałem, ale dawno, po za tym jakoś nie przypadł mi do gustu

  • 13. Data: 2008-09-01 18:12:09
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 1 Sep 2008 06:10:51 +0000 (UTC), k...@g...pl
    napisał(a):

    > Na miejscu, gdzie parkuje sąsiad powinna być trawa,a są sznurki na pranie. Nie
    > jest to parking ;) Parking jest z drugiej strony domu-od ulicy. Sąsiad jest
    > inwalidą i mógłby parkować na kopercie, o której wcześniej wspomniałam.
    > Budynek jest komunalny, sąsiad ma wykupione mieszkanie.

    Skoro nie jest to parking to moze zglosic to do strazy miejskiej lub na
    policje. Niby inwalidzi maja jakies przywileje odnosnie parkowania ale
    tutaj to chyba nie bedzie mialo zastosowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 14. Data: 2008-09-01 18:13:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@g...pl wrote:
    > Na miejscu, gdzie parkuje sąsiad powinna być trawa,a są sznurki na pranie.

    za parkowanie na trawniku, chocby byl ubita zeschłą ziemią można zarobić
    mandat.

  • 15. Data: 2008-09-01 21:21:53
    Od: buraxta <b...@g...com>

    witek wrote:
    > za parkowanie na trawniku, chocby byl ubita zeschłą ziemią można zarobić
    > mandat.

    Spotkałem się osobiście właśnie z takim problemem - tylko skąd ktoś ma
    wiedzieć, że jest tam trawnik, skoro nie ma trawy? :)

    --
    // \\
    // // // http://gnu.univ.gda.pl/~buraxta \\ \\ \\

  • 16. Data: 2008-09-01 21:46:21
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 01 Sep 2008 23:21:53 +0200, buraxta napisał(a):

    > Spotkałem się osobiście właśnie z takim problemem - tylko skąd ktoś ma
    > wiedzieć, że jest tam trawnik, skoro nie ma trawy? :)

    Nalezy udac sie do odpowiedniego urzedu i tam sprawdzic stan wybranego
    przez siebie kawalka ziemi :) Jesli wg planu jest tam trawnik to jest to
    trawnik.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 17. Data: 2008-09-01 22:11:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    buraxta wrote:

    > Spotkałem się osobiście właśnie z takim problemem - tylko skąd ktoś ma
    > wiedzieć, że jest tam trawnik, skoro nie ma trawy? :)

    To jest problem wezwanego policjanta,

  • 18. Data: 2008-09-02 08:56:36
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jan Bartnik pisze:

    > Skoro nie jest to parking to moze zglosic to do strazy miejskiej lub na
    > policje. Niby inwalidzi maja jakies przywileje odnosnie parkowania ale
    > tutaj to chyba nie bedzie mialo zastosowania.

    z doswiadczenia:

    posiadanie niebieskiego papierka zwanego europejska karta parkingowa on
    kierowca (i/lub pasazer) oraz samochod maja tryb "swieta krowa".

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 19. Data: 2008-09-03 11:44:10
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Malo eleganckie, ale chyba nie do ruszenia.

    Kup najtansza przyczepke i zaparkuj ja na tym miejscu. Tak jak ty nie
    mozesz ruszyc jego samochodu, tak on nie moze ruszyc twojej przyczepki.

    A do przyczepki nasyp ziemii i posiej trawe czy jakies kwiatki.

    gacek