  • Data: 2008-05-13 13:49:21
    Temat: Re: parkowanie na trawniku
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Najpierw da w łeb. I słusznie.

    Nieslusznie.

    Moze dokonac obywatelskiego zatrzymanai chuligana - i to bedzie ok.

    Moze, owszem, dac w leb - ale to bedzi esamosad, i uderzony bedzie
    akurat mogl zglosic napasc z pobiciem.

    Wiec bedzie sprawa karna vs cywilna.

    Koles z klejem zaplaci za nowa szybe i wymiane. A koles od szyby
    posiedzi roczek w pierdlu razem z "elementem".