  • Data: 2008-05-13 14:07:45
    Temat: Re: parkowanie na trawniku
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g0c5l8$72b$1@nemesis.news.neostrada.pl Paweł
    <b...@m...com> pisze:

    > Ktoś Cię kiedyś przyuważy i pozwie. Niszczenie mienia.
    Fakt, ale co - żadnych szans na burasa?
    Straż oleje, wiem bo sam kilkakrotnie zawiadamiałem jak hołota zastawiała
    autem podjazd dla inwalidów do bramy.
    Nauczka bez niszczenia? Luz na wentylach, kartofel w wydechu, psia kupa na
    klamce?
    Szczeniactwo, ale nie może być tak, że burak górą i dalej burakiem jest.

    --
    Jotte