  • 1. Data: 2003-03-22 16:45:17
    Temat: Re: parkowanie
    Od: "Krzysio" <K...@s...net.pl>

    Agnieszka Kowalska <a...@b...net.pl> napisał:

    >ja juz dostalam ponaglenie zalpaty + odsetki.
    Od kogo dokładnie otrzymałaś ponaglenie (odsetki,
    to raczej strachy) ?

    >problem jest taki ze mandat wystawiony jest na tate, ktory juz nie zyje
    Nie można ukarać kogoś, kto nie żyje. Nie przejmuj się tym.

    > (samochod nie zostal jeszcze przerejestrowany na mnie).
    A otrzymałaś go w spadku (jest już wyrok sądu) ?
    --
    Krzysio

  • 2. Data: 2003-03-22 21:57:03
    Od: Agnieszka <a...@b...net.pl>

    Witam !

    > Od kogo dokładnie otrzymałaś ponaglenie (odsetki,
    > to raczej strachy) ?

    od Zarzadu Drog miejsckich i Komunikacji Publicznej

    > Nie można ukarać kogoś, kto nie żyje. Nie przejmuj się tym.

    tylko, ze mama odebrala list polecony do taty :(

    > A otrzymałaś go w spadku (jest już wyrok sądu) ?

    samochod jest zostal przepisany na mnie miesiac temu, ale gdy mandat
    zostal wystawiony to wlascicilem byl tata

    pozdrawiam Aga