    From: "anakonda" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkingi a prawo o ruchu drogowym
    Date: Thu, 13 Apr 2006 20:45:01 +0200

    Użytkownik "Jarosław Grabek" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1m9lthrnmcg8w$.11rzq08vudx7o.dlg@40tude.net

    > Zorientowałeś się, dlaczego oficer nagle odkrył taki przepis?
    > Bo dwóch innych miśków zaparkowało sobie przykładnie na miejscach dla
    > inwalidów i ktoś zrobił (popularną ostatnio) fotkę. Prawo jak widać
    > dostosowuje się do potrzeb, zresztą nie pierwszy raz.. :(

    Tak widzaiłem to ,ale co z oświadczeniem ,że ci co zostali ukarani to
    zostali ukarani niesłusznie.Nie da się tak nad tym przejść do porządku
    dziennego ,bo skoro policjant kogoś ukarał niesłusznie to może mieć kłopoty
    ,będą odwołania i tp. i będzie drążenie tematu.Co do SN to chyba tym
    problemem SN się naie zajmował.
    A co z wypowiedzią , ze należy również uregulować problem obowiązywania
    przepisów kdeksu drogowego na odrogacgh osiedlowych - to pewnie też
    słyszałeś w tej wypowiedzi.
    Dla mnie nie ważne czy miski parkowały w miejscu gdzie parkowały czy nie i
    kto zrobił fotkę - ja uważam, żę gdyby oni tam zaparkowałi bezprawnie to
    pewnie dostali by po głowach od przełożonego ,czy jak i KGP nie zabierała
    by głosu w tej sprawie w ten sposób.Chyba nie jest istotne co wywołało
    problem, czy policjant czy kto inny ,ważne jest czy problem z obowiązywaniem
    przepisów ruchu drogowego w niektórych miejscach jest czy go nie ma, a tu
    widać, że chyba jest
    abul