    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parking hipermarketu i mandat
    Date: Sun, 20 Feb 2005 18:58:15 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    jakieś dwa lata temu tak sobie właśnie jeździłem jak pytający ma zamiar.
    Ostre ruszanie, hamowanie, zakręty itd. Parking dość duży z poziomymi
    znakami. To wszystko widział patrol policyjny. Jeździłem jakieś pół godz.
    Mandat dostałem za niezatrzymanie się przy STOP. z tego parkingu wyjeżdzało
    się na drogę a z tej drogi na główną i był stop. oni stali obok. Szczerze
    mówiąc to nie widziałem tego znaku więc bardzo się zdziwiłem że chcą mandat
    mi wlepić. Myślałem że za szaleństwa na parkingu ale policjant odpowiedział
    że im nic do mioch szaleństw na tym parkingu. Nie było żadnego zagrożenia a
    oni zdają sobie sprawę że robiłem coś co może mi się przydać tym bardziej że
    cały czas mnie obserwowali i stwierdzili że miałem dobry pomysł :)
    No ale mandat i tak wlepili :)
    A tak czekali na łapówę wtedy...

    --
    PawełJ