  • Data: 2009-09-17 19:33:36
    Temat: Re: paranoja, czy to norma w RP?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "SDD" napisał :
    > Jak przy stoliku panowie graja w karty i zapraszaja Cie do gry a Ty sie
    > godzisz, to nie korci Cie by poznac jej zasady?

    a jesteś pewien ze sie wszystkich zasad od nich dowiem?:O)
    ale prosił bym o prawo

    > Jakie Ty widzialbys rozwiazanie? Ze co - chcialbys zeby przed wejsciem do
    > autobusu ktos wbil Ci regulamin mlotkiem?

    nie wiem o co ci chodzi, ale co do autobusu we wszystkich cywilizowanych
    krajach jakoś sobie potrafią z tym poradzić, po prostu zatrudniają
    osobę/automat pilnujący zasad, proste?:O)

    > A moze chcialbys, zeby Cie wozono i laczono Twe rozmowy wedlug
    > Twoich regul, ktore Ty ustalasz i tylko Tobie pasuja onee?

    chcę tych reguł z kturymi się zapoznałem i sie z nimi zgodziłem, czyli jeśli
    chodzi o zdrapkę to na niej mam cennik minut i co tam jeszcze, ale
    regulaminu nie ma, więc nie moggłem sie zapoznać z czymś czego nie ma a tym
    bardziej sie na to godzić, to tak samo jak bym powiedział że skoro sprzedano
    mi kartę to operator zgodził sie na mój regulamin:O)

    p.s.
    > Dwójka = dwa - to jest wlasciwa wymiana, ktora jest zgodna z regulami,
    > ktore Twoim zdaniem sa naruszone.

    no właśnie dwójka się odmienia na dwa, wiec skąd twoim zdaniem u w drugi a
    nie ó?:O)