  • Data: 2009-09-17 20:25:22
    Temat: Re: paranoja, czy to norma w RP?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Papa Smerf"
    > skoro ktoś mi sprzedaje usługę i chce zebym przestrzegał jakichś zasad to
    > powiniem mnie z nimi zapoznać i ja powinienem sie na nie zgodzić, nie
    > prawda?:O)

    A kto powiedział, że to Ty masz przestrzegać zasad, regulamin to w
    większości (lub całości) zasady na jakich on świadczy tę usługę i to czego
    możesz od niego się spodziewać.

    Kupując zdrapkę sądziłeś, że nie ma żadnego regulaminu usług...?! To co
    kupiłeś, za co zapłaciłeś, skąd wiesz, że to to (co chciałeś), co dostaniesz
    i na jakich warunkach...?! Przecież skoro nabywasz jakąs usługę to logiczne
    jest, że gdzieś muszą być spisane zasady czy opis co to jest, prawda, tak
    Cię to zdziwiło?

    > jakie prawo wymaga ode mnie znajomości prawa telekomunikacyjnego,

    Żadne, ale wymaga od operatora, to własnie to prawo nie pozwalu operatorowi
    zrobić Ci nadmiernego "kuku" w jakimś "regulaminku". Zresztą w P.T. jest,
    że każdy operator wydaje regulamin świadczenia usługi, podpisując umowę z
    operatorem czy zawierając w sposób dorozumiany taką umowę, odwołujecie się
    do tegoż regulaminu. I to nie jest dla Ciebie coś strasznego, ten regulamin
    jest po to, abyś wiedział co kupujesz.