  • Data: 2021-07-03 20:37:08
    Temat: Re: palik
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Jul 2021 20:24:27 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przede wszystkim odpowiedzialność cywilna. Spowodowała szkodę, bo pewnie
    > będzie trzeba na nowo geodetę przyprowadzić.
    Przecież nie wiesz czy jakikolwiek geodeta ten palik ustawiał. Albo czy
    nie było to przypadkiem za "bóg zapłać". Widziałeś fakturę? A jak nie
    było zapłaty, nie ma szkody.

    > Jeśli chodzi o odpowiedzialność karną, to moim zdaniem akurat art. 277
    > kk średnio do tego pasuje. Nie podejrzewam, by to był znak graniczny.
    > Dla mnie o wiele właściwszym wydaje się art. 48.1.3 Ustawy Prawo
    > Geodezyjne i Kartograficzne, czyli wykroczenie. Albo art. 85 kw. W
    > ostateczności 126 kw.
    Żonglowanie paragrafami aby twoja wypowiedź brzmiała mądrzej ci się na
    nic nie przyda. Ten palik nie był znakiem geodezyjnym.

    --
    Jacek
    -I hate haters-