  • Data: 2021-07-03 20:24:27
    Temat: Re: palik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2021 o 14:16, A. Filip pisze:

    > No to może inaczej: co jej *realistycznie* za to grozi według *praktyki*
    > orzecznictwa? [z założeniem linii obrony że "nie wiedziała co to jest"]
    > Bo bez tego ta cała dyskusja to bezproduktywne bicie piany IMHO.

    Przede wszystkim odpowiedzialność cywilna. Spowodowała szkodę, bo pewnie
    będzie trzeba na nowo geodetę przyprowadzić.

    Jeśli chodzi o odpowiedzialność karną, to moim zdaniem akurat art. 277
    kk średnio do tego pasuje. Nie podejrzewam, by to był znak graniczny.
    Dla mnie o wiele właściwszym wydaje się art. 48.1.3 Ustawy Prawo
    Geodezyjne i Kartograficzne, czyli wykroczenie. Albo art. 85 kw. W
    ostateczności 126 kw.

    --
    Robert Tomasik