  • 1. Data: 2004-12-22 19:39:26
    Temat: p. leszek
    Od: "cezar" <c...@p...onet.pl>

    sszanowny pan.ie leszkiu menelu ..... temat, który zapodałem jest dla mnie
    poważy na tyle by ignorować palanckie wypowiedzi .... jesteś po prostu
    przykładem palanta, który zawsze musik się odezwać ...... gdybym był menelem
    spod sklepu to chyba bym się tu nie radził ...... a tak na marginesie nie
    komentuj moich postów palancie

  • 2. Data: 2004-12-22 20:28:28
    Temat: Re: p. leszek
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "cezar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > menelem
    > spod sklepu to chyba bym się tu nie radził ...... a tak na marginesie nie

    Kolejny atak? Dlaczego tutaj usiłujesz leczyć kompleksy??

    Leszek

  • 3. Data: 2004-12-22 21:44:55
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    cezar wrote:
> [...]
    > spod sklepu to chyba bym się tu nie radził ...... a tak na marginesie nie

    moze nie jestes menelem ale na razie robisz wrazenie pryszczatego
    i pyskatego 15-stoletniego blokersa, zachowujacego sie tak,
    jak przystalo gowniarzowi w jego wieku.

    zastanow sie lepiej 3 razy zanim cos takiego napiszesz.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-12-23 11:43:23
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "cezar" <c...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cqcihg$aua$1@news.onet.pl

> [...]
    > był menelem spod sklepu to chyba bym się tu nie radził ...... a tak na
    > marginesie nie komentuj moich postów palancie

    Wszelkie prywatne *wyznania* kieruj na priv
    do zainteresowanej(?) osoby.
    Nie bądź "menelem_palantem" ani wstrętnym
    *anonimem* i miej odwagę podpisywać to
    co piszesz.

    --
    "Tego dnia pełniłem służbę patrolową razem z sierżantem, w pewnym
    momencie, przechodząc obok parkingu niestrzeżonego, zauważyliśmy