  • Data: 2006-12-15 23:08:38
    Temat: Re: otwieranie paczki przy listonoszu
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pare sprostowan;)

    Paczka jest wazona przy nadaniu, jesli w srodku jest cegla wystarczy ja
    zwazyc i nie sadze zeby ktos do cegly dokladal drobiazgi zeby sie zgadzala
    wartosc.

    co do mozliwosci sprawdzenia zawartosci:
    o ile dobrze pamietam, a jestem prawie pewny;) mozliwosc sprawdzenia
    zawartosci jest tylko do paczek pobraniowych. paczke wtedy mozna otworzyc i
    sprawdzic TYLKO na poczcie przy dwoch pracownikach poczty, jest to gdzies
    tam zapisane.

    Paczke sie otwiera PRZED zaplaceniem za nia.

    kwestia pierwsza jest wystarczajacym dowodem na to kto wsadzil cegle.
    Paczka pobraniowa z mozliwoscia sprzedznia zawartosci jest stemplowana chyba
    na kazdym centymetrze.

    co do pakowania takich paczek z mozliwoscia sprawdzenia zawartosci :
    oficjalnie trzeba ja zapakowac na poczcie, ktos z poczty wypisze kwitek co
    bylo w srodku, wsadzi do paczki, a kwitek powinna odeslac pani z poczty
    odbiorcy. W polowie przypadkow tego nikt nie przestrzega - czytaj ja np
    pakowalem paczki w domu i nikt sie nie doczepil, dzisiaj odbieralem taka
    sama i tez nie bylo nic w srodku, a zapakowana byla u goscia w domu.
    pozdrawiam
    MichałTrych