eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: [ot] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    From: "Xawi" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [ot] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego
    poinformowania
    Date: 24 Mar 2004 11:11:33 +0100

    > I bardzo dobrze - niech sie lameria uczy uzywac komputerow, jak sie pcha do
    > Interentu. Szkoda ze nie ma prawa jazdy na dostep do internetu, przez
    > takich wlasnie uzyszkodnikow potem inni maja wirusy a siec sie przeciaza i
    > chodzi powoli (w skali globalnej tymbardziej).

    > Nie uzywac technologi ktorych nie rozumiesz. Nie uzywac Windows.

    Jak bym chcial posluchac kretynskich komentarzy napisal bym na pl.pregierz,
    jednak interesowala mnie porada dotyczaca strony prawnej tej sytuacji. Nie
    jestem informatykiem, mam zainstalowane dwa oryginalne i bardzo czesto
    uakutalniane programy antywirusowe, mimo to jakis wirus zainfekowal moj
    komputer. Ale Tobie pewnie sie to nigdy nie przytrafilo?