    From: "burenezo" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszust...
    Date: Sun, 10 Aug 2003 10:52:32 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@pc7.zwnet.bmj.net.pl

    "Sekret" <S...@w...pl> wrote in message
    news:bh2tc7$2nk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:Xns93D2896273387WpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    > Podaj imię i nazwisko - bez przekręcania literek.
    > Nie podawaj innych danych publicznie, bo proces o naruszenie danych
    > osobowych wygrałby koleś oszust.
    >Dane osobowe naruszysz jeśli podasz taką
    > ich ilość, która pozwoli jednoznacznie zidentyfikować osobę. Samo imię i
    > nazwisko tego nie umożliwia - może być więcej osób tak samo nazywających
    się
    > (Jan Kowalski). Możesz jedynie im się narazic, ale w świetle prawa za
    samo
    > imię i nazwisko nikt nie powinien nic Ci zrobić.
    Mam niemiłe wrażenie, że coś ci się pokręciło. Podasz jakieś konkretne
    przepisy na potwierdzenie swoich teorii? Moim zdaniem ochrona danych
    osobowych nie ma z tą sprawą nic wspólnego. Jeżeli ujawnisz imię, nazwisko,
    adres oraz facjatę delikwenta, którego uważasz za oszusta w prasie i jesteś
    w stanie udowodnić to że jest oszustem, możesz spać spokojnie.

    burenezo