  • Date: Thu, 28 Jun 2007 10:49:47 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: osobisty komputer, a tańsze oprogramowanie

    rezist.com napisał(a):

    > Ale Ty niemusisz sie przed nikim z tego faktu tlumaczyc.
    > To ktos, bedzie musial udowodnic Ci ze jest inaczej.

    pozwolisz, że zacytuję taki fragment z postu
    z dyskusji o legalnosci oprogramowania.

    "Nie jest istotne co jest prawda w tym kraju. Istotnym jest kto jest w
    stanie przekonac sedziego dyletanta do wlasnych racji. Nic kwestiami
    technicznymi czy niuansami nie zalatwisz. Do nikogo sie nie odwolasz, bo
    sady wyzszych instancji maja takie samo pojecie.

    Wmowisz sedziemu ze wirusy przez radiowke sie nie przenosza bo jak przez
    powietrze? I sedzia to lyknie jesli bedzie ladnie, przystepnie napisane
    przez bieglego. Szkoda czasu na prawnicze roztrzasanie problemu bo nie
    ma z kim i o czym rozmawiac."

    andy_nek