  • Data: 2005-05-07 14:06:36
    Temat: Re: oskarżony sedzia
    Od: train <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:
    > train napisał(a):
    >

    >> Czy wiesz co to jest POMOWIENIE?
    >

    > Wiem.

    Podaj, bo chyba mowimy od roznych rzeczach.

    > Myślałem że rozmawiamy o pomówieniach nakierowanych na wyłączenie
    > sędziego. A takie są równoznaczne z fałszywym oskarżeniem. I bardzo
    > łatwo je odróżnić

    Pomowienie z definicji jest falszywym oskarzeniem. Mowiny o samym
    oskarzeniu, co Ty utozszamiasz z pomowieniem. I robisz to automatycznie
    w przypadku sedziow.

    Dlaczego niby uwazasz sedziego za nadzwyczaj uczciwego. Przeciez
    pochodza z mianowania politycznego, nikt ich w praktyce nie usuwa, a o
    smrod mozesz zapytac pierwszego z brzegu powoda w prowincjonalnym sadzie.