    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oprogramowanie
    Date: Fri, 17 Jan 2003 19:18:34 +0100

    Użytkownik Elita.pl napisał:

    >W takim razie ja zaproponuję żeby to był Piotr Waglowski

    Nie znam, kto to?

    >Więc ile proponujesz?

    Chwilowo mam same długi, więc na razie nie mam czym wejść w ten zakład...

    >Czy jak zawrę umowę o pracę ze swoją pracownicą, że do jej obowiązków należy
    >zostawanie co tydzień u mnie na "kolację ze śniadaniem", nie ma prawa do urlopów,
    >nie ma prawa do płatnego chorobowego przeze mnie i musi pracować 12 godzin
    >dziennie przez 7 dni w tygodniu to co? Też należy jej przestrzegać i już ?

    Do czasu rozwodu, tak. :-)
    A na poważnie to wg mnie tak. Może prawo jest niedoskonałe, ale uważam,
    że jeśli ktoś podpisał umowę bez wymuszenia, to niestety powinien się
    jej trzymać.

    >Nie wyobrażam bo nie sądzę by w ogóle odważyli się wytoczyć komukolwiek
    >proces z tego powodu.

    To Twoje zdanie. Ja bym się bał.

    >Nie ma czegoś takiego jak kontrolerzy BSA.

    Dopsze... Eksperci BSA...

    >Ja się tylko zastanawiam kiedy ktoś wreszcie zdecyduje się pozwać M$
    >i zarządać odpowiedniego odszkodowania i zadośćuczynienia za ich oszukiwanie,
    >że kupno "OEMa" bez sprzętu i używanie potem takiego softu jest nielegalne.
    >Oj... przydałoby się zebrać kilkaset osób to razy różnicę w cenie między OEMem
    >i pudełkowym softem a potem wsio razy 3...
    >Mniam... mniam... piękna kwota by się zebrała.

    Ja tego nie rozumiem. Ktoś daje niższą cenę przy spełnieniu określonych
    warunków, a ludzie kombinują jak go okraść albo dowalić i oskarzyć...
    Równie dobrze mogli sprzedawać same pudełkowe i olać OEMa. Ale nie --
    idą ludziom na rękę, a Ty jeszcze chcesz pozywać do sądu.... Ech...

    Nawet jeśli masz rację i OEM jest niezgodny z prawem, to ja jestem tym
    przerażony. Jak prawo może zabraniać firmie dawać niższe ceny przy
    określonych warunkach? przecież każdy może kupić BOXa jak mu się OEM nie
    podoba. A jak chce taniej, to musi zakaceptować warunki... Tak mówi logika.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/