  • Data: 2005-07-23 09:16:09
    Temat: Re: "oplata klimatyczna"
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK wyskrobał(a):
    > witam
    > juz pare razy bylo walkowane, ale wnioskow zadnych znalezc nie moge
    > (konkretnych) co zrobic. Moze to czepianie sie - ale jezdze w celach
    > 'handlowych' po polsce, i dlaczego musze (?) placic "oplate klimatyczna"
    > podczas pobytu np w trojmiescie?
    > nie moge znalezc na jakiej podstawie ta oplata jest wprowadzona (decyzja
    > rady miasta? jesli tak, to na jakiej podstawie? i na kogo jest
    > nakladana?) ale nie wierze by cala populacja np gdanska placila 1zl
    > dziennie za oddychanie...
> [...]

    Uchwała Rady Miasta na podstawie art. 17 ustawy o podatkach i opłatach
    lokalnych. Ta opłata zwie się według ustawy opłatą miejscową. Dotyczy tylko
    osób nie zamieszkujących na stałe na terenie danej gminy, a przebywających
    na jej terenie dłużej niż dobę. Wykręcić się można nocując np. u znajomych
    albo pod gołym niebem.

    --
    Bartek Gliniecki