    From: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: okreslony wiek "do"
    Date: Sat, 20 Sep 2003 16:37:25 +0000 (UTC)

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> dnia 20 wrz 2003 napisal/a kilka slow w
    news:1e10730c3472911ac7e30f75cc06553b@masel.cs.put.p
    oznan.pl:

    > Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:Xns93FC7C08D59EBvipkawppl@193.110.122.80...
    >
    > Tu jest napisane "do 25", a ty chcesz na czlonka, kogos kto juz dawno
    > skonczyl 25 (IMHO nie wazne, czy jeden dzien, czy 3 miesiace, czy tez
    > 25 lat temu).

    Wlasnie problem polega na tym, ze nie JA chce, gdyz wg mnie jesli jest
    zapis DO, to oznacza to ni mniej ni wiecej tylko DO!

    Staralam sie specjalnie w poprzednim poscie nie wtracac tego co ja uwazam,
    ciekawa bylam wypowiedzi innych. Dyskutowalam dzisiaj na ten temat kilka
    godzin, przytaczajac rozne argumenty te o alkoholu, o ktorym Ty mowisz
    m.in. o tym, ze sklep czynny "od-do", wiek poborowych "do" itp.

    ale nadal wiele ludzi uwaza inaczej - tu tez sie pojawily inne odpowiedzi,
    w tym momencie juz nie jest dla mnie istotne co ja uwazam, gdyz zdania nie
    zmienie na ten temat, ale co mowi prawo i jak prawo to interpretuje.

    Pozdrowionka,
    VIPunia

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu