  • 1. Data: 2004-01-09 09:28:45
    Temat: okres wypowiedzenia umowy
    Od: "wojtek j" <wojar20@no_spam@alpha.net.pl>

    witam!
    mam pytanie jesli podisuje z inna firma umowe o swiadczenie usług to
    wypowiedziec umowe mozna w ciagu jakiego czasu? czy jest on okresony w
    jakims kodeksie, czy to moze byc jeden tydzien, 6 m-cy? jakie sa ramy
    czasowe wypowiedzenia umowy, czy jest jakis maks. i min. terminwypoweidzenia
    takiej umowy?

  • 2. Data: 2004-01-09 12:00:26
    Temat: Re: okres wypowiedzenia umowy
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > czasowe wypowiedzenia umowy, czy jest jakis maks. i min. terminwypoweidzenia

    Proponuję zajrzeć do umowy (gdzieś w okolicach 3 paragrafów od końca). Jeżeli
    nic nie ma w umowie to możesz wypowiedzieć w zasadzie w każdym czasie, przy
    czym jeżeli to Ty świadczysz tą usługę to możesz to zrobić raczej z ważnych
    powodów, bo inaczej możesz się narazić na odpowedzialaność za szkodę, kórą
    wyrządzisz tym wypowiedzeniam temu, komu świadczysz tę usługę. Najlepiej się
    dogadaj.

    Paweł