  • 1. Data: 2004-01-09 01:25:00
    Temat: KUPA....
    Od: "freelander" <m...@o...pl>

    ....może sie mylę, ale odp. są tendencyjne, na jeden, dwa tematy....to
    wszystko, nie znacie innego prawa....? PO CO TO FORUM, się pytam, na moje
    posty 0 ODPOWIEDZI!!! Wiem, że nie musicie, ale po co Tu
    jesteście...prawnicy-wydrwigrosze?

  • 2. Data: 2004-01-09 02:07:55
    Temat: Re: KUPA....
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "freelander" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ....może sie mylę, ale odp. są tendencyjne,

    co masz na mysli?
    nietakie jakich oczekiwales?

    > nie znacie innego prawa....?

    prawo jest jedno

    > PO CO TO FORUM, się pytam,

    to nie jest forum, to jest usenet i obowiazuje tu netykieta

    > na moje
    posty 0 ODPOWIEDZI!!!

    pewnie nikt nie wiedzial

    > Wiem, że nie musicie, ale po co Tu
    > jesteście...prawnicy-wydrwigrosze?

    zaryzykuje twierdzenie, ze prawnikow jest tu mniejszosc.
    ps. jak mi gdzies towarzystwo nie pasuje to odchodze z tamtad ;)

    pozdro

  • 3. Data: 2004-01-09 11:25:03
    Od: "freelander" <m...@o...pl>

    | ps. jak mi gdzies towarzystwo nie pasuje to odchodze z tamtad ;)

    ...masz rację, chyba już czas...
    Przepraszam, jeżeli kogoś obraziłem...już mnie nie ma...