  • Data: 2009-01-19 10:02:55
    Temat: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:qf6u9tjl78@frances.anfi.chickenkiller.com...

    > A jak ktoś strzelając do takiego faceta z moździerza "porani"
    > parędziesiąt osób to ty nie będziesz miał nic przeciw temu?

    Nie pisałem o swojej reakcji, pytał przedpiścy o jego!
    PawelT

    > --
    > Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    > Zostaw dzisiejszy posiłek na jutro lecz ukończ jutrzejsza pracę dziś
    > -- Przysłowie kurdyjskie (pl.wikiquote.org)

    Wracając do naszej historii, przypomnijmy sobie o wiele bardziej dramatyczne
    sytuacje, jak Głogowskie Dzieci i zakładnicy w czasie Powstania
    Warszawskiego; obie te sytuacje są chyba chociaż trochę podobne, a pamiętamy
    jak zachowali się walczący... a może mieli się poddać?
    To, że Hamas wykorzystuje swoich rodaków, to jest dramat, chciałoby się
    powiedzieć gorzej, ale... Natomiast, jeżeli postanowił w ten sposób działać,
    to niech nie ma pretensji, że mordowani są ludzie niewinni, co oczywiście
    jest zbrodnią i nieszczęściem. A przynajmniej niech nie krzyczy o "swojej"
    krzywdzie.
    Pozdrawiam
    PawelT