    From: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ofiara przestepstawa bankowego
    Date: Tue, 17 May 2005 12:47:35 +0000 (UTC)

    Dnia 17.05.2005 Kira <c...@-...pl> napisał/a:

    > A to przypadkiem tez oszustwo nie bedzie?

    bedzie.

    > Ano. Ja tez czesto gzrebie na wlasnym koncie z innych kompow,
    > po calym kraju rozsianych... Dowod jak diabli.

    gwoli scislosci.
    Zapewne podeslali jej strone z konkretna trescia.
    Strona gdzies siedziec musiala.
    jesli jeszcze kilka osob sie zglosi, ze padly ofiara podobnego
    wyludzenia w tym samym czasie, mysle, ze niebyloby problemow.

    > Tylko ze to nie bank dal tej osobie dostep. Ten dostep dala
    > sama wlascicielka konta. Osobiscie.

    Nieswiadomie.
    Kwalifikuje sie to pod oszustwo.
    Art 286 KK.

    > Mi to wyglada na probe wyludzenia od banku pieniedzy
    > za wlasna glupote, przykro mi.

    Za wlasna nieswiadomosc.
    raczej jednak nie powinno sie w to mieszac banku, lecz zlozyc
    reklamacje dokonanego przelewu motywujac to w/w czynnikami.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||