  • Data: 2005-01-19 12:09:48
    Temat: Re: odwolanie zanizonego odszkodowania
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > do kogo pisac odwolanie? watpie w uczciwosc oddzialu pzu a sad to dluga i
    > kosztowna zabawa, slyszalem cos o nadzorze ubezpieczeniowym,
    > moze sa w sieci gotowce takich odwolan?:))

    Nie znam się na tym, napiszę tylko jak ja załatwiłem podobną sprawę z
    pizetju.
    Najpierw sprawdziłem wartość samochodu w tabelach, z których korzysta PZU.
    Zgadzała się, więc uznałem, że nie ma co walczyć o to, bo to tylko
    komplikuje sprawę (powoływanie własnych ekspertów). Następnie siadłem i
    napisałem pozew do sądu (suma zgodna z wyceną naprawy z ASO). Wysłałem go do
    PZU z informacją, że złożę go w sądzie jeśli nie przystaną na moją
    propozycję (zabierają sobie wrak, wypłacają pełną kwotę odszkodowania +
    poniesione koszty transportu). Kilka dni później dostałem telefon, że mogę
    wpadać po kasę.

    Pozdrawiam,
    Beniamin