  • 1. Data: 2008-08-12 18:02:18
    Temat: odwolanie od orzeczenia NSA
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    czy jest mozliwosc odwolania sie od orzeczenia NSA (po uprzednim obrocie
    sprawy przed WSA)? jesli tak, to gdzie i jaka jest procedura?

  • 2. Data: 2008-08-12 18:20:41
    Temat: Re: odwolanie od orzeczenia NSA
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sarpedon pisze:

    > czy jest mozliwosc odwolania sie od orzeczenia NSA (po uprzednim obrocie
    > sprawy przed WSA)? jesli tak, to gdzie i jaka jest procedura?

    A ile byś chciał instancji ? Odwoływać się dopóki ty nie wygrasz?

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 3. Data: 2008-08-12 18:31:22
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Johnson pisze:

    > A ile byś chciał instancji ? Odwoływać się dopóki ty nie wygrasz?

    mam rozumiec, ze nie ma mozliwosci? bo napisales to w taki sposob, ze
    nie mozna byc pewnym, ale dziekuje za rzeczowa odpowiedz.