  • Data: 2016-02-03 11:50:46
    Temat: Re: odwołanie do sądu okręgowego
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-03 o 11:34, mirsio pisze:
    > ja wysłałam poleconym i on również poleconym

    Wystarczy wysłanie poleconym. Musisz mieć jedynie jakiś dowód
    potwierdzający złożenie pisma w sądzie lub urzędzie pocztowym w terminie
    7 dni od ogłoszenia wyroku.
    Wniosek o uzasadnienie nie musi spełniać jakichś szczególnych wymogów
    formalnych. Wystarczy zwykłe "proszę o doręczenie uzasadnienia wyroku w
    sprawie... z dn.... przeciwko, celem ewentualnego wywiedzenia apelacji".
    No i nie zapomnij podpisać się pod wnioskiem ;) (jest to jedyny możliwy
    brak formalny uzasadniający zwrot pisma celem uzupełnienia, co zresztą
    przerywa bieg terminu do złożenia wniosku o uzasadnienie).

    Jakiś tam aąęć itd wypisuje ci tu bzdury myląc wszystko z pozwem
    cywilnym i postępowaniem cywilnym.

    --
    Sonn