  • Data: 2009-03-12 08:35:55
    Temat: Re: odszkodowanie za upadłość firmy
    Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > tez jestem ciekaw co to za tir i co to za kable byly

    Dla zainteresowanych opisze:
    pomysłowość monterów kabli telefonicznych nie zna granic. były one
    zaczepione w poprzek nad drogą o dwa słupy wysokiego napięcia (stąd
    niezachowany wymóg 4,5m wysokości). W momencie zaczepienia kabli
    wiszących mniej więcej na 3 - 3,5m najpierw poleciały betonowe
    energetyczne a w następnej kolejności kilka telefonicznych i
    elektrycznych.

    Obecnie od tygodnia naczepa jest w warsztacie (na razie naprawiam na
    własny koszt na faktury bo policja nie wskazała sprawcy i jego
    polisy) a ciągnik stoi na parkingu ubezpieczalni bo myślą co z nim
    zrobić (kasacja czy naprawa - koszt naprawy przewyższa kwotę
    ubezpieczenia).
    za postój na pewno ktoś musi zapłacić bo w końcu podatki za miesiąc
    mnie zjedzą a obecnie zabrano mi jedyne źródło dochodów.
    Wypożyczenie auta nie wchodzi w grę - dowiadywałem się i nie dostane.
    Ratować firmy od zamknięcia też nie bardzo chce (o powodach pisać nie
    będę) nie mniej jednak uważam że za spowodowanie zagrożenia na drodze
    i mój postój ktoś powinien karę ponieść. Jako że z taką sytuacją
    spotykam się pierwszy raz piszę tutaj i proszę was o rady.

    pozdr
    Pio