    From: "Slawek" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie z Warty
    Date: Tue, 15 Mar 2005 19:43:54 +0100

    > Możesz też żądać odszkodowania za utratę wartości samochodu - bo teraz
    > jest powypadkowy. itd, itd bądź bezczelna - jak zobaczą że nie
    > odpuscisz im to moze dla swietego spokoju uznaja. Suma ubezpieczenia
    > na OC jest chyba 200 000 Euro wiec i tak oszczedzają.

    A kto wyceni tę utratę samochodu ??? Jak na razie w Polsce funkcjonuje to w
    teori, a poza tym co ma do tego suma ubezpieczenia i nie 200000 Euro tylko
    600000 Euro ?

    > BTW. Możesz też powiedzieć że po tym wypadku zaczyna cię np. szyja
    > boleć. ;)))

    No i dostajesz drgawek jak siadasz za kierownicą :-)
    Brzmi to jak próba wyłudzenia ? :))) a taka rada jak pomocnictwo :))) [Art.
    18 paragraf 3 Kodeksu Karnego]
    Nie polecam !

    Mimo wszytko polecam walczyć z Wartą i życzę powodzenia choć wiem, że łatwe
    to nie będzie. Są silni na rynku i dla tego stosują tego typu metody jak
    merkantylny ubytek wartości pojazdu, czego właśnie doświadczasz. Nie
    załatwiaj nic "na gębę" wszystko opieraj pismami i zawsze miej potwierdzoną
    kopię. Nie bój się iść do sądu wg mnie masz sprawę wygraną, a w rezultacie
    zapłącą Ci z odsetkami za zwłokę. Pamiętaj do 30 dni powinni zrealizować
    Twoje roszczenie pod warunkiem kompletu dokumentów, a do 90 dni firma
    ubezpieczeniowa musi wydać decyzję ostateczną.

    Pozdrawiam Sławek