  • Data: 2006-10-25 17:52:44
    Temat: Re: odszkodowanie od sądu
    Od: "Mariusz Kolanko" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Powiem, tak: ja pamiętam czasy jak się to robiło ręcznie :)
    > A wiem że w niektórych sądach nadal tak jest.

    No właśnie. Dziękuję za odpowiedzi, bo widzę, że idea jest słuszna.
    Wpadło mi też do głowy, że nie powinno mnie interesować, że to duży sąd w
    dużym mieście, a w mniejszych jest szybciej, bo to państwo powinno się tak
    zorganizować, żeby zagwarantowac równy dostęp do sądu. Inaczej dyskryminuje
    tych w dużych miastach. Dobrze myślę?

    MK