    From: JFK <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie od miasta?
    Date: Thu, 07 Sep 2006 00:28:13 +0200

    Dnia Wed, 06 Sep 2006 23:56:49 +0200, fotomania napisał(a):

    > W jaki sposob miasto ma pielegnowac drzewa od wiatru ?? Przy kazdym
    > drzewie ma byc ekran ?
    > Straz ma co sezon przeprowadzac testy wytrzymalosci drzewa na okreslona
    > sile wiatru ? Pomysl .
    To w jaki sposob jest akurat oczywiste: poprzez wycinke drzew starszych i
    odpowiednie przycinanie mlodszych. To ktore na mnie spadlo mialo juz swoje
    lata a do tego w jego sasiedztwie rok temu zlamalo sie takie samo. Malo
    tego stoi ich tam jeszcze z piec i smiem twierdzic ze sa identycznym
    zagrozeniem. Ja mialem sporo szczescia ale tam chodzi i jezdzi bardzo duzo
    ludzi. Kiedys moze sie nie udac :-(
    Tak sie sklada ze jestem mieszkancem Gdyni a nie Gdanska i co roku widze
    jak w takich punktach sa przeprowadzane wycinki, wiec jak widac da sie cos
    z tym zrobic. Zwlaszcza ze mowimy o miastach wybitnie narazonych na silne
    podmuchy.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/