    From: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie od miasta?
    Date: Wed, 6 Sep 2006 23:56:49 +0200

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pan.2006.09.06.21.19.09.957668@gmail.com...

    Szczerze mowiac jakos mu nie wierze
    > bo dla mnie to miasto nie powinno odpowiadac za wiatr ale z drugiej strony
    > argument o tym ze drzewa powinny byc pielegnowane troche do mnie
    > przemawia.

    Zaczynam sie bac usenetu :)))

    W jaki sposob miasto ma pielegnowac drzewa od wiatru ?? Przy kazdym drzewie
    ma byc ekran ?
    Straz ma co sezon przeprowadzac testy wytrzymalosci drzewa na okreslona
    sile wiatru ? Pomysl .

    Tak z drugiej strony masz wykupione ubezpieczenie OC na rower ?
    Bo jezeli na skutek upadajacego drzewa stracilbys kontrole nad pojazdem , ty
    polecialbys na trawnik a rower w jakis samochod .
    Wyrzadzajac jakies duze szkody ( tak zalozmy z 20 tysiecy PLN ) to
    wlasciciel pojazdu na drodze postepowania cywilnego moglby wystapic do
    ciebie o zwrot kosztow naprawy :)))
    Ubezpieczenie OC dla roweru kosztuje miesiecznie 12 PLN :))

    Jaca