  • 1. Data: 2003-02-27 12:04:38
    Temat: odstpienie od umowy kupna-sprzedarzy samochodu.
    Od: Grzegorz Lipinski<g...@w...pl>

    Sprzedalem samochód.Po kilku dniach nabywca zadzwonil do mnie ,
    ze on nie chce tego samochodu, ze mam mu oddac pieniadze i
    przyjac samochód z powrotem bo on ma 2tygodnie na odstapienie od
    umowy.Prosze o informacje na temat litery prawa dotyczacej takich
    sytuacji.Za odpowiedz z góry dziekuje.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-02-27 12:10:42
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Poza tym czym to jeszcze motywuje.

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-02-27 12:13:53
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Grzegorz Lipinski napisał:
> [...]
    > przyjac samochód z powrotem bo on ma 2tygodnie na odstapienie od
    > umowy.Prosze o informacje na temat litery prawa dotyczacej takich

    jest taka możliwość w przypadku np wad ukrytych, o których nie
    poinformowałes tego gościa przed zakupem

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-02-27 12:27:01
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > jest taka możliwość w przypadku np wad ukrytych, o których nie
    > poinformowałes tego gościa przed zakupem

    A jezeli sprzedawca sam nie wiedzial o takich wadach??

    Pozdrawiam
    Dan

  • 5. Data: 2003-02-27 12:49:01
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dan napisał:
    > A jezeli sprzedawca sam nie wiedzial o takich wadach??

    a jak to udowodnisz, że nie wiedziałeś?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2003-02-27 13:06:45
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > a jak to udowodnisz, że nie wiedziałeś?

    Aktualne badania techniczne?

  • 7. Data: 2003-02-27 13:25:09
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dan napisał:
    > Aktualne badania techniczne?

    wykonane w dniu zakupu?:)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2003-02-27 13:43:45
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dan napisał:
    > No tak - myslalem ze to juz standard, ze kupujac samochod jedzie sie
    > na przeglad, zeby jeszcze ponegocjowac cene bryczki.

    niestety, nie zawsze :(

    > Ale w takiej sytuacji, rownie trudno udowodnic, ze
    > uszkodzenia te nie powstaly juz w czasie kiedy uzytkowal
    > samochod kupujacy.

    racja.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2003-02-27 13:46:31
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

  • 10. Data: 2003-02-27 14:59:29
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3kvf7$ii1$4@news.onet.pl...

    > jest taka możliwość w przypadku np wad ukrytych, o których nie
    > poinformowałes tego gościa przed zakupem

    Z tego powodu zazwyczaj umiescza sie klauzule, ze kupujacy samochod
    zinspektowal i zna jego stan techniczny. Czyli de facto wylaczajaca rekojmie
    o ktorej teraz zapewne mowicie. Tylko nie wiem skad sie wzial ten
    dwutygodniowy termin.

    Przede wszystkim podaj tresc umowy. Jak jest ta klauzula to moze Ci
    nafjukac. W innym przypadku radze tez nie panikowac. Musi isc do sadu i
    proces moze trwac bardzo dlugo a efekt jest niepewny. Moze jakas ugoda?

    Depi.