    From: JS <t...@o...pl>
    Subject: Re: odsetki karne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 28 May 2007 19:11:05 +0200

    > Jacek
    > Wygląda na to że "poślizgnąć" się mogli do 31 maja tego roku. Jak do tej
    > daty nie dostaniesz mieszkania to od tej daty naliczane są te odsetki.
    > Zrób wszystkim przyjemność i nie szatkuj cytatów z umów, będzie łatwiej o
    > interpretacje. I zakładam, że wszystkie przecinki podałes tak jak są w
    > umowie.

    Jednak, zgodnie z życzeniem, wklepię jeszcze raz:

    Par. 7
    1. Strony ustalają, że całkowita cena zakupu brutto, z zastrzeżeniem ust. 5
    niniszego paragrafu oraz z zastrzeżeniem par 14 umowy, stanowi kwotę xxxx
    5. (mówi o ew. różnicy w powierzchni między podaną w umowie a rzeczywistą i
    zmianie ceny w takim wypadku - to nie zachodzi tutaj)
    Par. 8
    1. Sprzedający wyda przedmiotowy lokal w posiadanie Kupującemu w terminie do
    dnia 30 kwietnia 2007 roku, pod warunkiem uregulowania przez Kupującego
    wszystkich zobowiązań finansowych wobec Sprzedającego wynikających z
    zawarcia ninjejszej umowy.
    2. W przypadku zwłoki Sprzedającego w wydaniu Kupującemu lokalu, w terminie
    do dnia 31 maja 2007, Sprzedający zapłaci Kupującemu kary umowne liczone od
    dokonanych przez Kupującego wpłat tytułem zapłaty całkowitej ceny zakupu
    określonej w par. 7 ust. 1 w wysokości równej odsetkom ustawowym za każdy
    dzień zwłoki, nie więcej jednak niż kwotę stanowiącą równowartość 5%
    całkowitej ceny określonej w par. 7 ust 1. niniejszej Umowy.

    par 14
    W przypadku zmiany powszechnie obowiązaujących przepisów prawnych
    dotyczących stawek podatku VAT w trakcie trwania umowy, cena określona w
    par. 7 ust. 1 może ulec modyfikacji w zakresie proporcjonalnym do skutów
    tych zmian.

    --
    JS