    From: "PN" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odsetki karne
    Date: Mon, 28 May 2007 18:41:38 +0200

    Użytkownik "JS" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1180364502.129355.262490@q75g2000hsh.googlegrou
    ps.com...
    > Pewnie terminu wydania lokalu. Masz jakieś inne propozycje? Bo ja jakoś nie
    > widzę innej możliwości.

    Ale jaki termin masz na myśli? Zakładany? Faktycznie zainstniały?
    Bo załadany jest określony we wcześniejszym punkcie paragrafu na 30
    kwietnia 2007.

    Ja tak naprawdę nie mam żadnej propozycji jak to interpretować - wg.
    mnie jest to zapis bez sensu bo nic nie wnosi.

    > Należą Ci się odsetki ustawowe od wpłaconej już
    > przez ciebie developerowi kwoty (również tej wpłaconej przez bank, jeśli
    > brałeś kredyt) ale w sumie nie mogą przekroczyć 5%.

    To wiem, chodziło mi wyłącznie o co określa ten 31 maja?

    Może, że do 31.05. mają mi wypłacić odsetki? (nie zapowiada się nawet
    zebym mieszkanie do tego terminu odebral)
    Czy może ze jak spoźnienie jest mniejsze niż do 31 maja to płacą a
    przekroczą termin 31. maja to nic nie płacą?

    Jacek
    Wygląda na to że "poślizgnąć" się mogli do 31 maja tego roku. Jak do tej daty nie
    dostaniesz mieszkania to od tej daty naliczane są te odsetki. Zrób wszystkim
    przyjemność i nie szatkuj cytatów z umów, będzie łatwiej o interpretacje. I zakładam,
    że wszystkie przecinki podałes tak jak są w umowie.