  • Data: 2006-11-16 07:38:11
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za przeglad techniczny auta
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przegląd ma mieć odpowiedzialność prawną? ;->
    >
    > A jak zamierzasz ukarać ten przegląd? ;->

    robisz z siebie idiotę czy serio pytasz?

    > A dlaczego to koło odpadło? Może sam wymieniał i nie dokręcił?

    kolejny raz robisz z siebie idiote? lubisz to?

    > Nie potrafi dokręcać kół i jeszcze przekracza dozwoloną prędkość? Oj,
    > nieładnie ;->

    oj tu myślę ze już nawet nie robisz z siebie idioty tutaj dokończyłeś dzieła
    :)

    > A czego ty oczekujesz za 80zł? Kompletnej diagnostyki pojazdu, włącznie
    > z badaniem postępów korozji, pomierzeniem luzów w silniku i
    > przeniesieniu napędu, zmierzeniem kompresji, dokręceniem wszystkich
    > śrubek i gratisową wymianą płynów?

    przede wszystkim oczekiwałem odp. na nurtujące mnie pytanie
    a nie kpin....

    > Weź nie rób z siebie idioty...

    uważasz ze zadając pytania na które się nie zna odpowiedzi człowiek robi z
    siebie idiote??
    nigdy o nic nie pytałeś ?
    ciekaw jak ty często według swej definicji robisz z siebie idiote?

    pozdrawiam....