  • Data: 2006-11-15 22:27:34
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za przeglad techniczny auta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    JDM wrote:
    > witam...
    > mam pytanie czy obowiązkowy przegląd techniczny
    > ma jakąś odpowiedzialność prawną?

    Przegląd ma mieć odpowiedzialność prawną? ;->

    A jak zamierzasz ukarać ten przegląd? ;->

    > pytam bo mam znajomego któremu odpadło koło
    > w aucie z ważnym przeglądem...

    A dlaczego to koło odpadło? Może sam wymieniał i nie dokręcił?

    Poza tym zakres obowiązkowego badania technicznego nie obejmuje
    sprawdzania dokręcenia śrub.

    > na szczęście jechał bardzo wolno, parkował,
    > jednak tego dnia jeździł wcześniej i ponad 100 km /h

    Nie potrafi dokręcać kół i jeszcze przekracza dozwoloną prędkość? Oj,
    nieładnie ;->

    > i tak się zastanawiam jak to jest 80 pln za przegląd skasowane
    > a auto się sypie :)

    A czego ty oczekujesz za 80zł? Kompletnej diagnostyki pojazdu, włącznie
    z badaniem postępów korozji, pomierzeniem luzów w silniku i
    przeniesieniu napędu, zmierzeniem kompresji, dokręceniem wszystkich
    śrubek i gratisową wymianą płynów?

    Weź nie rób z siebie idioty...