    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za materialy w serwisie
    Date: Wed, 13 Feb 2013 23:27:10 +0100

    Dnia 2013-02-13 23:09, Użytkownik drozdziak napisał:

    > No dobra leze i kwicze :)
    >
    > Tylko nie do konca rozumiem, czy to na powaznie czy nie
    > Ja chce pobierac prowizje za prowadzenie i promocje serwisu

    Za prowadzenie czyli za paserstwo.
    A dokładnie pośredniczenie i zarabianie na handlu nielegalnymi
    plikami. Specjalnie nie wycinałem tego co sam napisałeś w pierwszym
    poście.

    > Oczywiscie, chce zeby regulamin zobowiazywal sprzedajacych do publikacji tylko
    wlasnych, autorskich rzeczy.

    Jak paser skupujący kradziony towar w domu wywiesi na drzwiach
    odpowiedni regulamin to myślisz że policja go już nie ruszy ?

    > nie zakladam nawet swiadomego, celowego dzialania, chociaz oczywiscie nigdy nic nie
    wiadomo

    Jesteś taki głupi czy tylko takiego chcesz udawać ?
    Sprzedaż własnych produkcji każdy poprowadzi sam, przez alledrogo
    czy innego ebaya, do ciebie trafią tylko złodzieje.

    > To jak sie zabezpieczyc przed tym, ze jakis ktos zrobi cos na co wpadl ktos inny?
    > Da sie w ogole?

    Przed czym zabezpieczyć ? przed policją nie da się, przed prawnikami
    dużych firm fonograficznych, softwarowych czy filmowych też się
    nie da.

    Możesz wprawdzie zrobić konkurencję Allegro tylko kto ci tam
    zrobi frekwencję ? Konkurencji Chomikowi też nie zrobisz,
    no chyba ze serwery postawisz w jeszcze cieplejszym kraju.
    Ale patrząc na regulamin będziesz pośrednikiem więc naprawdę
    ciężko będzie znaleźć taki raj gdzie cię ekstradycja nie
    dopadnie.