    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 13 Feb 2013 14:09:24 -0800 (PST)
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za materialy w serwisie
    From: drozdziak <d...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 22:27:42 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Tak.
    >
    > Pobierasz "prowizje" co oznacza że spokojnie będzie można
    > ci dowalić za paserstwo.
    >
    > Ale zawsze miło poczytać jak złodziej czy paser chce robić
    >
    > przestępstwa zgodnie z prawem. :-)
    > Pozdrawiam

    No dobra leze i kwicze :)

    Tylko nie do konca rozumiem, czy to na powaznie czy nie
    Ja chce pobierac prowizje za prowadzenie i promocje serwisu
    Oczywiscie, chce zeby regulamin zobowiazywal sprzedajacych do publikacji tylko
    wlasnych, autorskich rzeczy.

    nie zakladam nawet swiadomego, celowego dzialania, chociaz oczywiscie nigdy nic nie
    wiadomo

    To jak sie zabezpieczyc przed tym, ze jakis ktos zrobi cos na co wpadl ktos inny?
    Da sie w ogole?