    Date: Tue, 23 Dec 2014 23:39:25 +0100
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc lokatora

    W dniu 2014-12-17 o 14:44, Moonsky pisze:

    > Trzeba to napisać w umowie i tyle.

    No a oni tego robić nie będą i wyjdzie grzyb... i co w tedy?

    > Po prostu napiszę, co wchodzi w skład "dbania o porządek".

    jak to zrobisz to bądź uprzejmy wrzucić co wymyśliłeś. Ciekaw jestem
    jakie środku "przymusu" tam zawrzesz oraz jak rozwiążesz problem
    technicznie (ilość wietrzeń w jednostce czasu, oraz ich długość). Może
    być zabawnie :)

    > Nikogo nie zmuszam do mieszkania, jak nie chce wietrzyć, to niech wypierdala,

    Ale grozisz bezpodstawnym zaborem zaliczki, co może skończyć się w
    sądzie i wydaje mi się, że z dużym prawdopodobieństwem udupienia przez
    Ciebie.

    > byle mi się nie wykłócał, że wilgoś przyszła z kosmosu, a grzyb z lasu.

    Pytanie, które musisz sobie zadać brzmi: czy jesteś na 100% pewien, że
    grzyb jest wynikiem takiego a nie innego użytkowania mieszkania? Pewien
    na tyle, że zaryzykujesz rozprawę, ekspertów, biegłych czy cholera wie
    jak daleko to zajdzie.