  • Data: 2014-12-15 07:46:54
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2014 02:23, Moonsky pisze:
    > Wynajmuję idiotom czysty i suchy pokój w mieszkaniu we wrześniu. Dzisiaj mówią, że
    się wynoszą, bo JEST GRZYB! No, jest, bo w pokoju okna plastikowe zamknięte zawsze na
    max, mieszkają 2-3 osoby, suszą się bety z prania i nikt nie wietrzy NIGDY! Bo jak
    mówią, "jest zimno"!
    > Ich percepcja jest taka, że ten grzyb, to się pojawił "z winy budynku" i są wręcz
    stratni, a ja nie jestem w stanie idiotom wytłumaczyć, że zdewastowli pomieszczenie i
    nie zwrócę im kaucji, bo teraz muszę wydać kupę forsy na remont i malowanie.
    > Jak z tym postąpić, żebym nie musiał się wkurzyć i ich poszczuć psem?
    > I jak sformułować umowę na przyszłość, żeby było jasne, że grzyb to efekt złego
    użytkowania, a nie jakichś tajemniczych właściwości budynku?

    Zamontować wywietrzniki.

    p. m.