    From: "Aisa_prw" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc karna - skarbowa prezesa na wychowawczym
    Date: Tue, 13 Jul 2004 14:36:17 +0200

    > Przestałaś być prezesem, bo poszłaś na urlop, czy zostałas wykreślona z
    > rejestru? Urlop to tylko praca - prezesem jest się i na urlopie.
    Niestety nie zostałam wykreślona z rejestru:(
    ale rezygnację skaładałam, tyle ze nie mam na piśmie ale podpisywałam u
    notariusza
    upowaznienie dla właściciela spółki do wszelkich czynności zeby mnie
    wykleślić z rejestru,
    a na chorobowym, macierzyńskim i wychowawczym
    nie składałam zadnych podpisów, zresztą nikt odemnie tego nie żądał.

    > Zarząd odpowiada za całośc spraw spółki, w okresie gdy nim jest - kto
    > był prezesem, gdy Ty byłaś na urlopie?

    Jedyny dokument - który potwierdza ze ja zrezygnowałam a właściicel
    reprezentował
    spółkę jako prezes to odszukana przeze m,nie zrrotka do sądu z pieczątką
    własciciela
    jako przezesa, nie wiem czy mnie zrozumiesz. Innych dokumentów nie mam.

    > A kto na prawdę był prezesem? Właściciel? Pewnie miał tylko prokurę,
    > albo wogóle nic sam nie podpisywał, tylko "kazał"?
    Widziałam tez jego podpisy na innych dokumentach do sądu ale już jako
    dyrektor

    > jeżeli w spółce jest gnój, to pewnie powinnaś poszukac sobie adwokata.
    ja nawet nie wiem czy jest czy nie, bo z nikim nie mogę sie skontaktować, a
    stary właściciel
    nie dopilnował nawet kwestii mojego ewentualnego przejścia do "nowej spółki"
    bo umowę mam na czas nieokreślony ale nie na prezesa tylko na inne
    stanowisko.
    Dostępu do innych dokumentów niż akta w sądzie nie mam.
    I co teraz mi poradzicie?

    A.