  • 41. Data: 2005-05-31 23:55:10
    Temat: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Od: "Krzysiek M." <s...@w...pl>

    Użytkownik "KN" <b...@a...com> napisał w wiadomości
    news:d7eejh$qu3$1@news2.ipartners.pl...

    > tylko co zrobi kierownik, gdy zadzwoni z wlasnej komorki sluzbowej (po
    > wylaczeniu tel. pracownika uaktywni sie przekierowanie na numer
    > kierownika)
    > ?
    > powinien za sekunde odebrać rozmowe do/od samego siebie (petla) i podstep
    > sie wyda... ;)))

    Usłyszy sygnał zajętości :) - przynajmniej tak jest w Idei :) i to byłoby
    chyba najlepsze rozwiązanie pod warunkiem, że kierownik dzwoni zawsze z
    jednego numeru :) Po prostu zawsze będziesz romawiał :) ale to najlepiej
    zrobic z telefonem prywatnym :)

    --
    Krzysiek M.
    GG 3025201

  • 42. Data: 2005-06-01 00:04:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek M." <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba we wszystkich sieciach przekierowanie jest darmowe ale jest małe
    ale
    > :) W tej sytuacji po właczeniu przekierowania za wszystkie rozmowy
    > przekierowane z komórki na np. stacjonarny płaci posiadacz komórki :(

    Ja proponowałem przekiewoanie na skrzynkę. A to jest darmowe.

  • 43. Data: 2005-06-01 06:11:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krzysiek M. napisał(a):

    > Chyba we wszystkich sieciach przekierowanie jest darmowe ale jest małe ale

    nie jest. W plusie jest bezpłatne tylko w ubiegłowiecznych abonamentach.

    M.

  • 44. Data: 2005-06-25 22:00:43
    Od: maHo <m...@p...net>

    KN wrote:
    [ciach]
    > 3. jak nie odbiera, to dostaje po kieszeni (nizsza premia uznaniowa, albo i
    > zadna)
    [ciach]

    Obok wszystkich innych rad, radziłbym ww fakt jakoś udokumentować. Na
    przykład nagrać na "małego michnika".

    Wtedy masz jakieś szanse po jakimś czasie, kiedy dojdziesz do wniosku że
    obecna praca wcale nie jest aż taka atrakcyjna (lub kiedy obecna praca
    stwierdzi że nie jesteś aż taki atrakcyjny), wystąpić o zapłatę za
    nadgodziny/dyżur/itd....

    moim skromnym zdaniem oczywiście :)

    pozdrav

    maHo