  • Data: 2006-08-02 10:43:14
    Temat: Re: odmajem mieszkania - z umową lub bez?
    Od: "hiro" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > ale ja jego czemadanom zrobic nic nie chce - za to chyba nie jest
    posiadaczem
    > mojego mieszkania ? (sorki za dyletanctwo, w domu dopiero poczytam)

    No własnie w świetle prawa lokator jest posiadaczem (posiadacz to nie to
    samo co właściciel) Niestety tak własnie jest i nic na to nie poradzisz.
    Skoro pozwoliłas mu na zamieszkanie (chodzi o stan faktyczny, nie musi byc
    zadnej umowy) to on stał się jego posiadaczem i prawo go chroni. Ciebie
    prawo ma gdzieś;)

    > o jakich niewlicznych myslisz?

    > poczytam, dzieki

    > czyli wszyscy piszacy tu Panstwo przyznaja, ze wiecej praw ma wynajmujacy,
    > nie odnajmujacy?

    Dokładnie tak.

    > Życzę piszącym o prawach najemcy bez świstka powrotu do mrocznej polskiej
    > rzeczywistości.
    > Sobie: by brak świstka najmujący nie wykorzystali w ten sposób, że np
    > wymalują mi napisy" love Ziuta" na tapetach i nie pokiereszowali mebli
    >
    > Wszystkim zaś - obcowania z normalnymi ludźmi, dla których "słowo jest
    > droższe od pieniędzy"

    No sorry, ale zachowujesz sie jak dziecko które nie chce umyć zębów. To nie
    wina forumowiczów, ze prawo jest do d...y. Ludzie tylko ci piszą jak jest a
    ty im ublizasz. Wolałabyś żeby kłamali i pisali ci to co chcesz usłyszeć?
    ..tak, Haniu, możesz zmienić zamki i wystawić walizki lokatora za drzwi, to
    zgodne z prawem i nikt ci nic za to nie zrobi. To byś chciała usłyszeć?