  • Data: 2006-08-02 10:58:55
    Temat: Re: odmajem mieszkania - z umową lub bez?
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > A co chcesz konkretniej? Nie możesz wywalić bez nakazu eksmisji, płaci czy
    > nie płaci, spisałaś umowę na piśmie czy nie spisałaś. Uganda.

    Załóżmy więc, że moja daleka ciotka ma daleka kuzynkę, o której pomieszkanie
    u mnie prosiła mnie miesiąc temu, bo owa daleka kuzynka dalekiej ciotki miała
    kupić za tydzień mieszkanie. Pomieszkanie miało być na tydzień. Kasy nie
    wzięłam, bo to przecież rodzina jest ;-)) a ja usłuzna ;-)

    No to do ^*$&^^*%&*( mam tę kuzynkę kuzynki do usranej śmierci gościć?
    A gdzie złamanie umowy pt wyprowadzenie się po tygodniu?

    Teoretyzuję, jak w tej Ugandzie egzystować. To źle?

    hania