  • 1. Data: 2004-07-06 19:43:58
    Temat: odkurzacz i worki
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    Witam
    mam pytanie jak zwykle :)
    nabyłem w jednym markecie odkurzacz
    niestety worków do tego typu odkurzacza ów market nie zapewnia
    szukałem w innym sklepie gdzie sprzedawca poinformował mnie że sklep
    który mi sprzedał odkurzacz ma prawny obowiązek sprzedaży też worków
    więc pytanie do was...
    czy miał racje??
    jeśli tak to gdzie szukać odpowiednich przepisów....

    pozdrawiam....

  • 2. Data: 2004-07-06 20:13:33
    Temat: Re: odkurzacz i worki
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik JDM napisał:
    > czy miał racje??

    wg mnie nie :)
    przecież do odkurzacza jest dołączony fabrycznie jeden worek, a większej
    ilości sklep nie musi mieć w asortymencie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2004-07-07 00:40:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ccevdd$cv6$1@opal.icpnet.pl>, JDM wrote:
> [...]
    > szukałem w innym sklepie gdzie sprzedawca poinformował mnie że sklep
    > który mi sprzedał odkurzacz ma prawny obowiązek sprzedaży też worków

    Nie poprosiłeś o podstawę? :)

    > jeśli tak to gdzie szukać odpowiednich przepisów....

    Szczerzę mówiąc bardzo wątpię, chyba że wynika to z jakiś dziwnych
    przepisów szczególnych. Jeśli miałby to być jakis przepis ogólny, to np.
    sprzedawcy samochodów mieliby obowiązek prowadzić też sklep z wszystkimi
    materiałami eksploatacyjnymi dla każdego sprzedawanego modelu. Zresztą
    ciekawe, jak skutecznie można by taki przepis wyegzekwować.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-07-07 11:49:54
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    > Nie poprosiłeś o podstawę? :)

    no patrz a o tym to nawet nie pomyslałem :)

> [...]
    > materiałami eksploatacyjnymi dla każdego sprzedawanego modelu. Zresztą
    > ciekawe, jak skutecznie można by taki przepis wyegzekwować.

    no nic moze jeszcze poszperam sam jak cos wyszperam to dam znac ...

    pozdro....

  • 5. Data: 2004-07-07 15:10:20
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/7/2004 1:49 PM, JDM wrote:

    > no patrz a o tym to nawet nie pomyslałem :)

    > no nic moze jeszcze poszperam sam jak cos wyszperam to dam znac ...

    Wątpię, by był szczególowy przepis dotyczący worków do odkurzaczy -
    natomiast sprzedano Tobie rzecz, z której nie możesz korzystać zgodnie z
    przeznaczeniem i opisem - tak mniej więcej, jakby samochód do rozwijania
    pełnej prędkości katalogowej potrzebował specjalnego oleju silnikowego
    dostępnego tylko na Antylach Holenderskich albo w Zimbabwe.

    Do większości odkurzaczy są dostępne worki papierowe - całkiem niezłe
    produkuje np. jedna z małych polskich firm - więc jedynie w przypadku,
    gdy masz coś bardzo nietypowego nie da się nic zastosować.
    Może lepiej było sprawdzic przed niż szukac paragrafu.

    PZdr: Catbert

  • 6. Data: 2004-07-07 19:32:59
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > gdy masz coś bardzo nietypowego nie da się nic zastosować.
    > Może lepiej było sprawdzic przed niż szukac paragrafu.

    napewno lepiej ale wyobraz sobie ze sprzedawca a konkretnie jeden z
    pracownikow mnie zapewnil ze sa te worki :)
    no nic worki juz znalazlem sprowadzi je dlamnie serwis producenta :) takze z
    tym nie powinienem miec juz problemu...
    ale z czystej ciekawosci poszperam jeszcze ....

    pozdrawiam....