  • 11. Data: 2008-07-20 13:09:29
    Temat: Re: oddawanie krwi a praca
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Maluch napisał:
    > Zapomniałeś o heroicznym wyczynie, jak ratowanie życia innym.

    Raczej o frajerskim nabijaniu kasy innym z własnej krwawicy.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2008-07-20 13:59:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5v42o$11g$1@news.wp.pl Kazimierski <@news@wp.pl> pisze:

    > Podpisalem umowe z firma ze bede pracowal u nich jeden dzien w tygodniu
    > (i na tej podstawie mam umowy z innymi firmami na pozostale 4 dni
    > tygodnia). Tak sie sklada ze co miesiac oddaje krew i czasami wypada to
    > wlasnie w dzien w ktorym mam pracowac w tej firmie. Ustawowo
    > przysluguje mi dzien wolny
    Skoro ustawowo to znaczy, że jesteś zasłużonym honorowym krwiodawcą, tak?
    Jeśli jednak nie, to z tytułu odpowiedniego rozporządzenia.

    > ale osoba bliska szefostwu mowi mi ze nie
    > spodobalo im sie to bo liczba dni na zwolnieniu moze dochodzic do 25% w
    > miesiacu.
    Mogą się im nie podobać różne rzeczy. Ich prawo

    > Zreszta mialem takie naciski by robic to w dzien kiedy u nich
    > nie pracuje.
    Naciskać to sobie mogą.

    >Nie chcialbym stracic tej pracy bo niezle placa ale ...
    > nie za wszelka cene. Jak najlepiej sie bronic?
    Nie da rady. Prawnie nic ci nie zrobią, ale wypowiedzieć umowę mogą, bo mogą
    nawet i bez tego.
    Coś częste to oddawanie krwi (można do 6 ray rocznie dla faceta). Po prostu
    może nie rób tego za każdym razem w dzień pracy u tego samego pracodawcy
    tylko obdziel ich tym szczęściem równomiernie?
    Absolutnie nie ma IMO sensu poświęcać na tę, szlachetną skądinąd,
    działalność własnego czasu wolnego skoro można tego zgodnie z prawem uniknąć
    i jeszcze zachować wynagrodzenie.

    --
    Jotte

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-07-20 14:06:06
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Fotelik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak taki heroiczny to niech poświęci sobote albo swój czas wolny.
    > A nie czyjeś pieniądze. Bo tak wychodzi że oddaje za czyjeś pieniądze

    Czego czepiacie się chłopaka. Ma umocowanie w paragrafach, podobnie jak nie
    tak dawno omawiany na grupie związkowiec. A, że pracodawca dobrze płaci, a
    on go cholernie uwielbia, to chodzi do krwiodawstwa tak jak uważa za
    stosowne. A może akurat w te dni spust krwi robi pielęgniarka, która mu
    wpadła w oko.
    --
    Maluch

  • 14. Data: 2008-07-20 14:12:53
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    >W wiadomości news:g5v42o$11g$1@news.wp.pl Kazimierski <@news@wp.pl> pisze:

    > Coś częste to oddawanie krwi (można do 6 ray rocznie dla faceta). Po
    > prostu

    Ta norma mówi o honorowych dawcach. Jak sprzedajesz, to norma ulega zmianie
    i wynosi raz na m-c kilka setek /chyba cztery/ ;)
    --
    Maluch

  • 15. Data: 2008-07-20 14:19:44
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Raczej o frajerskim nabijaniu kasy innym z własnej krwawicy.

    Pracodawca powinien być dumny, że ma takiego pracownika.
    --
    Maluch

  • 16. Data: 2008-07-20 14:22:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Maluch napisał:
    > Pracodawca powinien być dumny, że ma takiego pracownika.

    Coś Ci się pomieszało w szlejach. Pracodawca to nie rodzic.
    Nie zatrudnia się pracownika po to by być dumnym z jego krwawego
    frajestwa, ale po by ten wypracował dochód dla firmy.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 17. Data: 2008-07-20 14:28:30
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Coś Ci się pomieszało w szlejach. Pracodawca to nie rodzic.
    > Nie zatrudnia się pracownika po to by być dumnym z jego krwawego
    > frajestwa, ale po by ten wypracował dochód dla firmy.

    No to niech zagłosuje na tych co zmienią paragrafy w tym temacie.
    --
    Maluch

  • 18. Data: 2008-07-20 14:34:37
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > No to niech zagłosuje na tych co zmienią paragrafy w tym temacie.

    Inaczej, to będzie dalej kiwany,
    --
    Maluch jak nie przez dawcę krwi, to przez działacza. Dawniej też tak było,
    tylko zamiast działacza był sekretarz POP.

  • 19. Data: 2008-07-20 15:30:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Zapomniałeś o heroicznym wyczynie, jak ratowanie życia innym.

    To czemu lekarze sami nie oddają krwi? Pewnie nie jest to tak nieszkodliwe.

  • 20. Data: 2008-07-20 16:09:26
    Od: "adamo" <a...@o...pl>

    Ja oddaje krew przed praca (praca umyslowa) i normalnie sobie popoludniu...