  • 1. Data: 2008-07-19 16:01:44
    Temat: Głupota pilota śmigłowca
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Któryś już raz, bardzo nisko nad moim blokiem przelatuje nisko śmigłowiec. Nie
    potrafię ocenić dokładnie wysokości nad dachem, ale jak dla mnie jest to
    niebezpieczne, tym bardziej, że drugi raz się zdarzyło, że ten pilot nad
    sąsiednim blokiem szybko nawracał na tym samym niskim pułapie. W mojej okolicy
    lata dużo śmigłowców, bo jest i szpital z lądowiskiem i szkoła oficerska, ale
    takiej głupoty to jeszcze nigdy nie widziałem. Stąd mam pytanie: "Gdzie się
    zgłasza takie zachowanie pilota i jakie dane trzeba dostarczyć? Czy wystarczy
    mniej więcej typ, oznaczenie na śmigłowcu i np. kolor oraz godzina i data
    zaistnienia sytuacji?". Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2008-07-19 16:30:10
    Temat: Re: Głupota pilota śmigłowca
    Od: Marian <m...@a...pl>

    w...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > mniej więcej typ, oznaczenie na śmigłowcu i np. kolor oraz godzina i data
    > zaistnienia sytuacji?". Z góry dziękuję za pomoc.

    mysle, ze nagranie video nie zaszkodzi...

  • 3. Data: 2008-07-19 20:17:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Pasowało by zrobić jakieś nagranie video, by można było w sposób w miarę
    obiektywny ocenić, na ile opisane przez Ciebie manewry są faktycznie
    niebezpieczne. Bez tego w praktyce Ty będziesz podnosił, ze to było
    niebezpieczne, a pilot, że bezpieczne i na tym mniej więcej zakończy się
    sprawa. W dokumentach z lotu na pewno wszystko gra, bo to jest kontrolowane
    co jakiś czas.

  • 4. Data: 2008-07-21 09:35:41
    Od: Paweł <b...@m...com>

> [...]
    > Któryś już raz, bardzo nisko nad moim blokiem przelatuje nisko
    > śmigłowiec. Nie potrafię ocenić dokładnie wysokości nad dachem, ale jak

    Często w pobliżu Okęcia przelatują mi nad głową samoloty. Bardzo nisko. Nie
    potrafię ocenić dokładnie wysokości, ale jak dla mnie jest to niebezpieczne
    :)

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 5. Data: 2008-07-21 09:52:05
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Zadzwoń tutaj (ULC - Inspektorat Bezpieczeństwa Lotów) i zapytaj. Dobrze, żebyś
    znał numery rejestracyjne śmigłowca i dokładny czas zdarzenia. Możliwe, że oni
    po prostu zadzwonią, ostrzegą, żeby więcej tego nie robił. I to wystarczy.

    adres e-mail: l...@u...gov.pl
    tel: +48 22 520 73 13, +48 22 520 75 00
    fax/tel:+48 22 520 75 12

    --
    Lukasz

  • 6. Data: 2008-07-21 12:01:06
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    pl.rec.lotnictwo

  • 7. Data: 2008-07-21 12:21:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-21 11:35 Paweł napisał/a:
> [...]
    > potrafię ocenić dokładnie wysokości, ale jak dla mnie jest to niebezpieczne

    Złóż skargę do dyrektora lotniska.
    Ale czy pomyślałeś o tym , że samolot musi wylądować i się zniża?

    --
    animka

  • 8. Data: 2008-07-21 12:53:59
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Animka wrote:

    > Złóż skargę do dyrektora lotniska.
    > Ale czy pomyślałeś o tym , że samolot musi wylądować i się zniża?

    To takie niebezpieczne!!!!!! ;)

  • 9. Data: 2008-07-22 07:46:09
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2008 11:35:41 +0200, Paweł napisał(a):

    > Często w pobliżu Okęcia przelatują mi nad głową samoloty. Bardzo nisko. Nie
    > potrafię ocenić dokładnie wysokości, ale jak dla mnie jest to niebezpieczne
    > :)

    Chyba tylko z racji tego że można ogłuchnąć ;-)
    Przyznam że nie chciałbym mieszkać w takim miejscu:
    http://www.pbase.com/hfoto/smietki
    (Neu-Isenburg przed frankfurckim lotniskiem)

    Pozdrawiam,
    Henry