  • Data: 2009-07-02 22:17:57
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    news:h2j10q$r8u$1@node1.news.atman.pl...

    > A mozed sprobowac przez jego matke??? W koncu napisala, ze sprawdzala u
    > jego matki. Jego matka moze wiedziec gdzie sa. Moze lepiej podjac probe
    > dogadania sie i ustalenia z nim w jaki dzien corka wroci. Po co od razu
    > skakac sobie do gardel???

    No mozna jeszcze rozplakatować odezwę po słupach w mieście. Opublikować
    komunikat w "Lato z radiem". Mog ejszcze kilka mniej lub bardziej
    wydumanych sposobów wymyślić. Tylko, że jakby ojciec dziecka chciał sie
    porozumieć, to by włączył te komórkę. A jak nie chce, to nawet jego matka
    tu nic nie wskóra.