  • 11. Data: 2002-10-22 17:28:38
    Temat: Re: obroniona praca licencjacka to juz wyzsze ???
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > W sprawozdaniu gieldowym jednej ze spolek jest podzial pracownikow zgodnie
    > wyksztalceniem:
    >
    > 1. wyzsze
    > 2. srednie
    > 3. podstawowe
    > 4. inne
    >
    > Czy ktos podejmie sie wyjasnienia poz. 4.

    Hmmm - przyjmujac wariant gradacyjny, moznaby domniemywac, iz chodzi np. o
    wykształcenie "żadne" lub tez "niepełne podstawowe". Przyjmujac wariant
    enumeratywny mozna oprocz powyzszego uwzglenic np. ukonczona zawodowke - no
    bo czy zawodowka daje srednie wyksztalcenie, czy cos innego... - sam nie
    wiem :)

    Kto zniknie z "Na dobre i na zle"? >>> http://link.interia.pl/f1670

  • 12. Data: 2002-10-22 18:26:25
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 22 Oct 2002 17:43:26 +0200, "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> zakodował:

    >4. inne
    >
    >Czy ktos podejmie sie wyjasnienia poz. 4.

    Np. Amerykanin z tytułem MBA (bez żadnej polskiej szkoły). Możliwe
    też, że zaliczają tam dr czy prof.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775