  • 1. Data: 2002-10-22 07:13:39
    Temat: Wspólnota Mieszkaniowa
    Od: "Beata" <k...@w...opole.pl>

    jak wygrać sprawę w sądzie przeciwko Wspólnocie mieszkaniowej, gdy tylko 53%
    chce zmienić ogrzewanie na gazowe

  • 2. Data: 2002-10-22 09:52:18
    Temat: Re: Wspólnota Mieszkaniowa
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Beata" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości

    > jak wygrać sprawę w sądzie przeciwko Wspólnocie mieszkaniowej, gdy tylko
    53%
    > chce zmienić ogrzewanie na gazowe

    Najpierw trzeba ustalić czy wspólnota jest duża czy mała - od tego zalezy
    sposób podejmowania decyzji.
    Jak się liczy głosy ? Czy uchwalaliście 1 właściciel =1 głos czy "metrami" .
    Czy sprawa w sądzie jest już przesądzona ? Z tego co wiem sąd może nakazać
    właścicielowi realizację inwestycji uchwalonej przez wspólnotę, jeśli jest
    zagrożenie dla budynku itd. np dach spada ludziom na głowę a jeden
    właściciel nie chce go remontowac. Wymiana instalacji na gazową do takich
    nie należy.
    Ewa r

  • 3. Data: 2002-10-22 11:26:04
    Od: "Beata" <k...@w...opole.pl>

    Diękuję, u nas głosowanie odbywa się udziałami. Niestety nasza wspólnota
    jest "duża" , powyżej 7 mieszkań . Sprawa jest w sądzie. Ale czy mamy szansę
    ?

    --
    milego dnia- Beatka

  • 4. Data: 2002-10-22 11:50:50
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Ty jestes przeciw ogrzewaniu gazowemu?
    Jakie argumenty spowodowaly, ze 53% jest za, a pozostali nie?

    Karol

  • 5. Data: 2002-10-24 06:05:33
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    Sad orzeka cel zamierzonej inwestycji. Jezeli w Twoim Beato przypadku
    zwolennicy zmiany ogrzewania na gazowe uzasadnia, ze bedzie pozytywne dla
    wspolnoty tzn. spowoduje zmniejszenie kosztow itd. to mysle ze maja duze
    szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy przez sad.

    b...@w...pl